tisdag 10 januari 2012

Snö, stay away

Åhh man blir så glad utav att vara i skolan!! Två första dagen gör det hela ännu bättre!
Glaad tjej som sitter här och skriver nu!!

Nej men uschaaa! Jätte kul och träffa massa gott folk, men annars kan skolan gå och dränka sig i havet.
Snön har nu försvunnit nästan helt igen från våran ö, känns däremot bra! Jag fortsätter hålla tummarna för en snö fri vinter, kanske jag får som jag vill denna gången!
Snaaaaart så ska jag antagligen gymma, börjar få tränings ångest om det går en dag utan att jag springer, rider eller något liknande, trodde jag aldrig om mig haha!
Vägarna är ju som smör nu så att springa står inte riktigt på schemat idag, men vi ser vad som händer!

Mycket kärlek till er! 
Snygg är det ju så många som vill vara, så vi kör på mongo stile istället!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar