måndag 30 januari 2012

AJJEMEN

Vaknade upp idag och hade en glad känsla i hela kroppen, reser mig upp, upptäcker att jag knappt kan andas idag heller, tar nässpray, lägger mig ner, somnar igen. Vaknade sisådär 3 timmar senare, solen sken och nässprayen hade gjort underverk! Så idag har jag ätit en riktigt go frukost, kollat på 2 Harry Potter filmer, gått ut med min hund och helst plötsligt är nu klockan 18.00? 


Men hur intressant är det? VA?! säger du att min dag var ointressant?! FUCK UUU 
OCH så ringde jag falks trafik skola, men dem ville inte prata med mig, så jag tog mig ett samtal med min hund istället. 
Och neeeej, jag mår inte bra utav att vara ensam för mycket, och tro mig att ha en hund att prata med gör det INTE bättre. 
Ajajajaaaa
Seyalong! eller nåt sånt där coolt man brukar säga



På ön där jag bor förresten, brukar man vara inne i idrottshallar mitt i natten, kidnappa grodor och göra kladdkaka 4 på morgonen, dagarna som är bra är riktigt bra. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar