lördag 28 januari 2012

Sånt där inlägg

Känner nu en enorm tomhet, den dära tomheten utav att någonting betydelsefullt är slut. Ni vet vad jag pratar om, jag har nu sett det sista avsnittet på OC säsong 4, för andra gången.. Såå nu får jag hitta något annat att sysselsätta mig med innan soltimmarna blir mera och graderna högre, så att livet börjar igen. 
Fast nu, ser jag fram emot 10 och 11 februari, 10 februari ska jag till min fina vän Elin i Stenungsund på 15 års kalas, och den 11 ska jag Sofia och Isabelle på Melodifestivalen i Göteborg, och sen fyller jag ju år den 14! Lite ljusglimtar här och där! 
Nu ska jag kolla på film med familjen, min fina syster är också här på ön med oss! 
Mycket kärlek! 

Att leka med mina kamera ger konsekvenser! 
Sofia och Isabelle (L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar