tisdag 24 januari 2012

19 frågor och svar

Frågor och svar!
Allmänt stuffs:
Vart föddes du? Örebro bb!
Ålder? 14, 15 om 20 dagar!
Vart bor du? På en ö utanför Lysekil, kallad Skaftö.
Intressen? Vänner, Blogga, Träna, Rida, Äta och lata mig<3
Dagens humör? Kall. Äveeen trött och lite ledsen, hehe!
Dagens musik? Dead by april, Eminem, och andra trevligheter!


Såndär kärlek:
Singel?jaaaa
Kär? njaa
Någonsin varit riktigt kär? japp.
Om ja, när? I 5an, haha. 
Okysst? Noep
Oskuld? Lite privat fråga kanske haha


Lite random grejer:
Det bästa du vet? Skule kunna svara mat, men nu ska jag sluta skriva mat överallt haha. Kärlek och ömhet svarar jag istället! 
Den bästa du vet? Alla mina vänner är guld värda, och min älskade syster!
Är du nöjd med ditt liv? Detta kommer ju låta dumt men det som jag verkligen vill ha just nu är en pojkvän som jag är sådär riktigt underbart kär i, med en pojkvän i mitt liv, skulle det nog vara ett steg närmare perfekt.
Vart vill du helst vara just nu?Sverige: Örebro, Resten av världen: Något varmt, fest ställe. 
Favorit syssla: Just nu vill jag bara att OC season 4 ska ladda färdigt haha, andra gången jag ser denna serie, säger det er något? 
Favorit klädesplagg: mina underbara fetmapant!
Här fick ni er en fin bild på dem!
Värsta sysselsättningen? Städa, Plugga toppar listan!
Vad ska du göra nu? Ligga kvar i min nuvarande position och inte göra någonting, ha det braaa!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar