tisdag 3 januari 2012

BE TWISTED

Tjenixen!
Just nu i denna stund ligger/sitter jag med mina fina kompisar Sofia och Isabelle ute i ödeskogen Brastad! 
Vi har just kollat på Black Swan, för min andra gång. 
Måste säga att den filmen är extremt bra och även extremt obehaglig. 
I filmer brukar dem ju reducera, eller vilket ord jag ska använda mig utav, alla känslor och händelser, men i denna film visar dem allt så tydligt. Blottar känslorna och tankarna, för alla som vill se dem. Man skulle kunna säga att denna film är naken, exposing haha. Hur livet kan vara i en extremt nedtryckt värld,den lyfter fram skavanker och tragedier, på ett välgjort och tanke ställande sätt. 


Så aaa, jag tänkte bara dela med mig utav mina tankar till er! 
Nu ligger båda två och spelar ninja fruit, så ska se till att skaka lite liv i dem!
Puss hej lever pastej och ha en fortsatt trevlig kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar