onsdag 7 december 2011

Your inside face.

Så här i slutet på terminen så är det som att lärarna helt plötsligt kommer på '' Åh juste! betygen ska ju sättas snart!'' 
Viiilket leder till omänskligt mycket plugg!Så det är vad jag gör nu, pluuggaaaar!


Djupa Meningar. 
Vintern leder till så mycket tankar. 
När man blickar ut genom fönstret, och allt är svart,  då är det som att man tänker och känner så mycket mer än vad man skulle göra en ljus vårdag. 
Idag har jag nog helt enkelt tänkt alldeles för mycket, vilket bara gör att jag blir ledsen. Så idag är ingen bra dag. En sån här dag räcker det tyvärr inte med underbara vänner, vilket gör mig ännu mer sur på mig själv, det får mig att känna mig så himla bortskämd. 


Okej, nu ska jag inte gå djupare haha.. Men det är så skönt att skriva av sig lite ibland!
Fast egentligen kommer nog ingen ändå orka läsa detta långa inlägg, men för er som gjorde detta och fortfarande läser, ni are the besstt! 

Nu får jag fortsätta på mitt pluggande, hade bäst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar