torsdag 8 december 2011

You better watch out!

Har varit hemma idag, vaknade med världens huvudvärk och var het som en stekpanna! 
Ska samla kraft så jag orkar röra mig från soffan till köket och äta något. Är hungrig som en häst men lat som en sköld padda, eller nåt..
Imorgon i alla fall så kommer uppdateringen bli kass, för att efter lunch i skolan så sticker jag till Ullared Morgan och sprider kaoz med Emma,Rebecka och Louise!! Kommer bli galet och alla ni som tänkt åka till Ullared imorgon, bör nog skippa det, just saying!
Bjuder på lite goa bilder på tha gang som ni får njuta utav! 


Louise och superzebran!

Rebecka och superzebran!



                                           Gudanes vad jag älskar denna bilden på min entandade emma!

                                                   Cool emma, en gång i tiden!
Bara för att jag lagt ut så charmiga bilder på dem andra...

Becka och Lotten!

Så nu tackar jag för mig för stunden!
 Hadeee ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar