söndag 11 december 2011

Känns som att det var igår jag låg i min säng och skulle på kärringgympa, fast så var det ju förra söndagen! Veckan har då gått snabbt, och snart, snart, snart är det underbara jul <3 ABSOlUT bästa högtiden, lite kokerans med midsommar har den väl, men ändå, JUL <3 Idag är jag i alla fall mätt sen helgens ätande, jisses vad jag har ätit! haha
Hunnit springa två gånger i varje fall, så känner mig bara lite småfet! 
Jag skulle kunna skriva mil långa inlägg, för när jag kommer in på ett ämne rullar orden ner till fingrarna och in på datan av bara farten, men jag skonar er från det!
Imorgon då jävlar så ska jag, Erika, Ebba och Heimer utklassa alla på lussebandyn! Inte för att förstöra era förhoppningar om vinst nu när jag skriver detta, en liiiten chans kanske ni har! 
Ironin flööödar... Så det kommer antagligen leda till fattig uppdatering imorgon igen, tyvärr :(






Några allmänt trevliga bilder från olika ljuspunkter den senaste tiden som kameran knäppt åt mig!
Nu fick jag plötsligt bråttom, hade bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar