söndag 11 december 2011

When you just want to punch somebody

Jag kan bara inte somna med denna känslan, känner för att dra ut varenda cell i min kropp och hoppa på dem, ungefär. 
Egentligen har det inte hänt någonting. Eller inget värre än det vanliga haha.. Men som jag skrev i ett tidigare inlägg, jag blir för instängd med mina egna tankar. Mina egna tankar, när jag inte har någon distraktion, driver mig längre och längre. Samtidigt som jag kan tycka att det är så otroligt skönt att bara vara ensam ett tag, driver det mig till slut till vansinne haha... 
Jag har känt mig ganska så konstig senaste tiden, mitt på en lektion kan jag ibland få lust att börja gråta och hoppa ner i en toa och spola ner mig. Jo, jag vet att mina liknelser kanske inte alltid är det mest seriösaste och bästa, men ändå. 
Just nu fyller ånger min tomhet, vilja att visa den bästa sida utav mig själv, vilja att bli bekräftad. 
Åhh om jag fortsätter skriva såhär kommer ni alla att tro att jag är en deprimerad utstött hemsk människa, men jag är inte det ena eller det andra, jag bara tänker för mycket helt enkelt. 
nej, i och med att jag skickar i väg detta inlägg ska jag ge mig själv en spark i röven och skärpa till mig, hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar