fredag 30 december 2011

Mitt år.

Okej, ni blev inte av med mig för den här kvällen än!
Blev sugen på att göra en '' under 2011'' så here it comes!
Jag har tillbringat många dagar med min loving emma!

Och många med Carro!

Jag har ridit, i snööö

Även många dagar, väldig tmånga faktiskt med fina Sofia!

Världens bästa polle har jag spenderat många timmar på!



Att vara glad och blond också!



GBG horseshow!

Många fina timmar med Isabelle Arefjäll!

Täävlat

VIVA ESPANAAAAA

Tog första doppet i.. Mars?

Hade en UNDERBAR midsommar och påsk!

Fotade mina feta tår <333333

Roooligt dygn med många fina människor!

Kom väldigt nära min syster detta år, otroligt tacksam för det!
Bilden är från skolavslutningen detta år, en glaad dag!

Var i Skåne, Falsterbo!

Med dessa människor :D

Hahaha... Hade VÄRLDENS bästa sommar

Tillbringade mååånga dagar och nätter på öar, i fiskebodar, i vattnet, i båtar, på bryggor osv osv.. 


Lärde känna måånga underbara människor denna sommaren, bland annat Cajsa!
Underbaraste Elin rockade min sommar!

Dessa underbara flickor har förgyllt många stunder!


Fantastiska vänner!

Jag, Mamma, Sanna <3

Teatrar, Resturanger och andra trevligheter!

Vintern har varit grå och tuff på många sätt, men då och då helt underbar.

Släkten, Högtider, Vänner, Saknad, Sol, Tandställning, Brunthår, Massa skit, Massa bra, Massa känslor, Mognad, Betyg, Skratt, Tårar, Svett, Djur.. Orden är många som kan beskriva mitt år!

Jag har gjort många misstag, väldigt många.
Jag har förlorat vänner, jag har vunnit tillbaka dem.
Jag har spenderat mycket pengar.
Jag har förändrats och allt vad det innebär.
Jag har blivit starkare i mig själv. 
Jag har sjunkit, höjts, brutits ner, byggts upp.
Jag har blivit kär, jag har blivit sårad och även väldigt lycklig.

Jag har levt, helt enkelt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar