fredag 16 december 2011




Släkten är bäst

Nuuu ska ni veta sitter jag bredvid emmsan, som vanligt skulle jag vilja tillägga! Min moder skickar väldigt kärleksfulla sms när vi ger ljud i från oss när hon vill sova, så vi försöker to be low. 
För sådär ett tag sedan vad Heimer, Victor och Christian här och myyste och kollade på film med oss! as mysigt!
Tidigare i dag var det torp, men goa folk, köpte dock inget annat än maaat (<3) SUBWAY FOR THE WIN! 

TOMORROW
Så ska jag, loffa, emma, becka och micha ha lill-julafton! kalasbra! Tagga JULMAT, klappar, cookies, och andra allmänt trevliga stuffs! 
Men allra först så blir det en spring runda och lite styrka ska jag försöka få med också... 
Så nu ser vi fram i mot morgon dagen och ska soova, eller så sitter vi uppe ett tag till, det får vi se!
CIAO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar