tisdag 13 december 2011

I slutet av regnbågen

När jag tänker efter har jag inte riktigt presenterat mig själv här, eller egentligen inte alls. 
So here I come.
Mitt fullständiga namn är då Sofia Ebba Ulrika Andersson, mitt tilltals namn är Sofia.
Jag är född 14 februari 1997 i Örebro, där jag bodde ute på landet fram till 11 år ålder, tror jaag!
Utav någon konstig anledning som jag har funderat mycket på nu efteråt så lämnade vi då Örebro för att flytta till Skaftö. 
De första två åren här var jag heeelt galen i hästar och ridning där jag tillbringade all min tid. Jag rider fortfarande med inte lika passionerat! 
Kan ju dela några bilder med er :)




Min rider stile!
Jag är väl en allmänt spontan och lite random tjej. Jag är inte rädd för att säga vad jag tycker, vilket både är bra och dåligt då. Ibland, kan jag bli riktigt jävla envis och sur, vilket jag ganska snabbt ger upp då mina argument brukar vara ganska svaga, haha. Insidan är blod!
Jag är absolut inte en matte människa, har mer en språk hjärna som alla lärare säger! 
Min vinnarskalle är ganska sällsynt, den visas bara vid speciella tillfällen. Jag är en sån som hellre skrattar åt förlust, jag tar helt enkelt inte saker så jäkla allvarligt. 
För att göra en lång mening kort, så är jag en glad, blond, spontan och lite knäpp tjej! 

En person som jag skulle springa ut i en skog full av mördare för är min syster, vilket är en jäkligt kraftig komplimang till henne då jag är extremt mörkrädd. Hon är kortfattat bäst, himla irriterande ibland då hon är maxat smart och älskar att trycka ner mitt IQ. 
Men ändå så är hon bääääst!


åhhh blev tvungen att ta denna bilden!!
För att avrunda det hela så älskar jag min familj, mina vänner och mina hundar! Jag älskar även att äta :D
Jag för.. aa kanske 3 år sen!


Och jag för några dagar sen! Förändring. 
Detta blev ju ett ganska långt inlägg haha, puss på er som orkade läsa hela! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar