fredag 30 december 2011

Tillbaka i min soffa

Hej nu igen! 
Beklagar dålig update, har haft väldigt mysiga dagar med min syster i Örebro! 
Har träffat många goa vänner som jag inte sett på länge, åkt crossemoppe i timmar, spelat laser game, sett på filmen In Time på bio(jääävligt bra),SHOPPAT, ätit, spelat Monopol, Bowlat och mysigt! Man hinner mycket på 3 dagar. 

Liten Note till mig själv, SKÄRP DIG OCH SLUTA SÄGA ATT DU SKA GÖRA SAKER SOM DU INTE GÖR. Aaa, ni vet att jag har skrivit att jag ska lägga upp en massa bilder från olika evenemang och sånt, som jag aldrig gör. Så det ska jag här med sluta med, antingen säger jag inget eller så gör jag det. Ni förstår vad jag menar?

MEN senare så ska jag faktiskt bjuda er på bilder på mina ny inköpta kläder, promise.
Ha det gött så längee! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar